Tre blev fyra

Klockan 04.58 i torsdags föddes vår fantastiska son Oskar. Han vägde in på matchvikten 3916gram och var 52cm lång. Långa och ståtlig precis som sina föräldrar :)

Storasyster Tyra som under tiden bodde hemma hos moster kom och besökte oss under torsdagen och tyckte det var otroligt spännande med att lillebror äntligen var här.

På fredag förmiddag valde jag och Sandra att åka hem och efter lunch åkte jag och hämtade hem Tyra. Tyra har varit väldigt engagerad i lillebror och hjälpt till med allt som hon har kunnat.

Här nedan ser ni en stolt storasyster som sitter och tar hand om sin lillebror i sitt knä.

Jag glömde ju förresten säga att vi på vägen hem hämtade upp mitt ölbryggarkit på ett postombud som hade anlänt under torsdagen. Vilket betyder att bäbis kom innan ölbryggarkit även om det bara råkade skilja några timmar tillslut.

Så nu händer det grejer hos familjen Asplund som det kan bloggas om framöver.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0