Öl eller bäbis?

Fortfarande ingen bäbis så jag han aldrig bli tvåbarnsfar innan det nya inlägget. Vilket ju både är bra och dåligt. Dåligt av den anledning att vi längtar och gärna vill att lill-grabben ska komma ut nu. Men bra av den anledning att bloggen uppdateras flitigare än på mycket länge.
 
I väntan på lillebror kan jag ju meddela att jag har beställt ett ölbryggarkit. Känns fantastiskt roligt. Så nu ser jag med spänning fram emot två leveranser. Undrar vad som kommer först, bäbis eller ölkit?
I fredags var jag inställd på att bäbisen skulle komma i början av denna vecka. Nu är jag tveksam om bäbisen kommer denna vecka överhuvudtaget. Men man vet ju aldrig, det kan gå riktigt fort när det drar igång.
Men mitt tipps ligger på ölkittet.
 
Det är väl bara att vänta och se. Förhoppningsvis har jag fel och är tvåbarnsfar vid nästa inlägg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0