Bortkastat

Sitter just nu och är en dålig anställd. Det är nämligen så att jag råkade anmäla/acceptera en inbjudan till ett informationsmöte gällande vårt dokumenthanteringsprogram. Och det är så jävla segt! Det kanske kan vara intressant och givande om man aldrig har använt det tidigare så jag ska inte döma ut hela utbildningen men för min del känns det just nu bara som bortkastad tid. Funderar på att avvika vid nästa bensträckare. Det värsta är dock inte att det är förbaskat trist utan det värsta är att jag glömde ladda mobilen inatt och därför bara har 10% batteri kvar. Vilket betyder att spela spel är helt uteslutet. Nej du! Död åt Tengil! Nu ska jag försöka överleva fram tills ett bra tillfälle för en snygg smitning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0