Fredagen

Idag har tjejerna ridit. Eller rättaresagt, Tyra har ridit och Sandra fick gå/springa bredvid. Missade tyvärr att ta kort när de red iväg och tänkte ta när de kom tillbaks till stallet istället. Men när de kom tillbaks kom de utan hästar. De hade tydligen lämnat hästarna i hagen så det blev tyvärr ingen bild. Jag han dock med att ta kort när de tog in hästarna innan de red iväg.

Tyra pekar stolt på sin favorit Candela, som hon ska rida på. :)


Medans tjejerna var iväg så satt jag och Oskar i bilen, eller Oskar slaggade i vagnen utanför. Jag fick dock sällskap ett gäng höns.

En av dessa hoppade även in bilen även om jag han skicka ut den fort :) Jag tror den jäveln vart sur för strax efter hoppade en höna upp på motorhuven.
- Jotack det blev märken!
Samtidigt som jag försöker jaga ner hönan hoppar även tuppen upp. Mer repor. Toppen! Fick till slut ner odjuren och som tur var kom tjejerna strax efter detta och vi kunde hoppa in i bilen och fara därifrån. På vägen hem stannade vi och familjen Henriksen på pizza hut och åt lite mat och försökte hålla lite vuxna konversationer i all barn kaos. Detta med blandade resultat. Men det var både trevligt och gott.

Nu tackar vi för stunden. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0