Helgen

Äntligen fredag och man kan nästan känna att helgen är här. Ska försöka gå från jobbet senast kl 16 men helst tidigare om så är möjligt. Tyvärr har det en tendens att aldrig bli tidigare, men jag lever på hoppet =)
Ikväll ska vi ner ett gäng och äta på Frank. Ska bli riktigt trevligt. Vad kvällen bjuder på sen får framtiden utvisa.
Men med en sådan start kan väl inget gå fel?

Imorgon ska Sandra ha några kollegor hemma på lite för dricka innan de ska vidare på kräftskiva med jobbet. Vet inte riktigt vilken tid de kommer hem till oss men jag antar att jag måste ha ordnat fram egna planer framåt eftermiddagen så att jag kan lämna hemmet=) Men sånt ordnar sig alltid. Misstänker att Gurås sitter hemma halvnaken framför tv.n och kollar fotboll. Låter mysigt tycker jag och dit är man ju alltid välkommen.

På söndag ska vi troligen till stugan och stänga "butiken" inför vintern. Det skall dras upp båt och en massa annat spännande.

Så det var min/våra helgplaner. Ser ju inte alls dumt ut faktiskt.

Hoppas ni får en trevlig helg, vi synes, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0