Helgen i ord och bilder

Helgen börjar ju så fort man lämnat arbetsplatsen och detta skall man ta tillvara på. I fredags vid 17 tiden blev vi (Jag o Sandra såklart) hämtade av Andreas. Vå åkte hem till Andras och Johanna och bakade pizza drack öl och tittade på när Leksand för andra matchen i rad piskade till Västerås i kvalserien. Sämsta. Under matchen körde vi lite dricka lekar vilket fick en att dricka lite snabbare än planerat. Vi körde namnleken. Varje gång kommentatorn sa Västerås eller Vik drack jag och Sandra och varje gång han sa Leksand eller Lif drack Johanna och Andreas. Man kan väl lätt säga att jag och Sandra drog nitlotten då kommentatorn tyckte att hemmalaget lät bättre än Leksand och att Västerås tycktes vara allmänt skönt att säga.

Efter att jag hade hjälpt Bobby och Sara att flytta på lördagen åkte jag ut till Black JuJu för att kolla när Andersson skulle märka Gurås för livet. Det är inte så spännande som man kan tro. Tatuerings kolla tar tid så de passar sig klart bättre på tv. Jag skådade inte några tårar längst Gårus kinder vilket givetvis gjorde det ännu tråkigare. Resterande kväll spenderades i soffan framför Robinsson och fotbollen.

      

Igår, söndag, var vi hemma hos Erky och var med att fira Filips första födelsedag för att sedan se Rönnby ta sig vidare till semifinal i damernas innebandy.

      

Så det var min helg i ord och några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0