Helgen

God måndag på eder. Hoppas att ni har haft en bra helg. För min del har det varit väldigt lugnt.

Förutom lite små äventyr som tex. återbruk, IKEA, PC-City, ICA och solarisolning spenderade vi helgen hemma slappandes i soffan. Vi letade bland annat fram lite gamla hederliga tv-program från 80-talet. Vi lyckads hitta ett barnproogram som jag brukade kollade på, jag har flertalet ggr försökt hitta detta program utan framgång då jag inte kommit ihåg vad de hette. Men nu så. Det fantastiska programet heter Bravestarr.

Här kan ni se introt.


Kommentarer
Postat av: Barre

Tjo manene=)



Skaffa en ny blogg som det förhoppningsvis ska bli lite mer action i=)

Så länka göra ut den :P..och läs varje dag=)

2009-03-09 @ 12:42:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mrb
Postat av: Barre

Danke Schön amigo=)

2009-03-09 @ 14:52:38
Postat av: Barre

Danke Schön amigo=)

2009-03-09 @ 14:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0