Ny burk

Fick ett mail igår om att jag var tvungen att byta dator på jobbet då bla den modellen skulle utgå. Så jag sprang snabbt till personen som ansvarade för datorbytet och sa att jag var tvungen att byta. Hon la en beställning och min dator skulle komma om ca 4veckor.
Men så hade jag sådan tur att jag fick en idag. Min nya chef hade beställt en mini laptop men det hade kommit en sån laptopmodell som jag beställt istället, så jag fick ta den. Nite! Chefen vart mindre nöjd då hon blir tvungen att vänta 4 veckor till.=)

Men jag är nöjd. Så nu skall jag ner till hamnen efter jobbet och kasta macka med den gamla, typ det den duger till.


Kommentarer
Postat av: Sandy

haha den var ju så här schyst. Hade du ebhållt den lite längre hade nog IBM ringt upp dig och erbjudit dig pengar för den =D



http://www1.vasteras.se/kulturskolan/aktuellt/images/dator.jpg

2009-03-12 @ 15:27:48
Postat av: azpn

nu har du fel. men det var typ laptop varjanten av den där=)

2009-03-12 @ 15:53:54
URL: http://azpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0