Jobb & tandsadist

Ber om ursäkt för dåligt bloggande den senaste tiden.. Det är så sjukt mycket på jobbet just nu. Så de senaste dagarna har inte bjudit på så mycket spännade förutom just jobb. Har varit så jväla mycket så att jag inte ens han ta lunch i måndags. Idag vart det inte heller någon lunch men denna gång berodde det på att jag var hos tandläkaren under lunchen och helt enkelt inte hann med och äta. Men jag hade inga hål. Tandsadisten tjatade dock lite på mig om att använda tandtråd och så tyckte hon att jag skulle uppgradera mig till en eltandborste. Tandtråd ska jag försöka mig på att använda oftare men att införskaffa eltandborste känns mer avlägset.

Nu skall jag jobba vidare, synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0