Hur länge klarar jag mig på en dosa snus?

Hur länge klarar jag mig på en dosa snus?

Nej, detta är inte något försök på att klara sig så länge som möjligt eller att göra av med en dosa så snart som möjligt. Utan detta är istället helt vanligt test där jag ska ta reda på hur länge en dosa igentligen räcker.
Imorse (11/6) vid kl 8 öppnade jag en ny dosa. Nedräkningen kan börja!

Vad talar då för att den skall ta slut fort?
Jag har alltid snus under läppen.
Vid öl drickande byts den dock oftare.

Vad talar för att den skall räcka länge?
Jag är en lång snusare, kan utan problem ha samma snus i 3-4h.
Jag har svårt för att snusa vid tränin.
Vid öl drickande snusar jag hellre lössnus. (eller det gör jag igentligen jämt men håller mig till då)

Det kan hända att jag bygger på listan undertiden. Kom inte på mer saker för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0