Jag kommer dö i en ring!

Då var det snart dags.
Min så kallade kamrat har på något vänster lycktas få mig att följa med på kickboxnings fysträning. Det är jävligt oklart hur detta igentligen gick till men nu sitter jag iaf här och ser att det är mindre än en timme kvar tills passet börjar. Ja ni har helt rätt, jag kommer troligen att dö ikväll. Blir jag inte ihjälslagen eller ihjälsparkad så kommer troligen hjärtat att ge vika. Jag har inte tränat på 2-3år, varför började jag inte lite mjukare? Typ en liten snabbare promenad, mingla lite på något gym, sparka lite boll i en park eller varför inte köpa Wii och det där fit-programet??

Jag börjar få riktig ångest, har ni sett den där reklamen där någon alltid säger: "Det känns inget bra" ?, så tänker jag för mig själv just nu. Det känns inget bra, inte bra alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0