The Dirt

Dags att uppdatera lite, men nedräkningen får vänta tills lite senare. Jag avvaktar bara med nedräkningen för att få skriva så få dagar som möjligt på den =)

Förutom att kirra tvätten igår så lyckades jag med att hinna med både att växla lite pengar och att hämta två böcker som jag ska ha med på resan. Den stora utmaningen är bara om jag ska lyckas läsa dem.

The Dirt : Bekännelser från världens mest ökända rockband / MÖTLEY CRÜE
Och så Filip och Fredriks bok: Två nötdreme och en moviebox.

Känns ganska givet att jag ska börja med The dirt, har hört mycket bra om den och jag tror den passar en nybörjare till bokläsare.

Någon som läst någon av böckerna?

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:06:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0