Kvällen

Nedräkningen fortsätter och den blir bara roligare o roligare att kolla på =)
Längtar så jävla mycket på att få komma iväg, det ska bli så jäkla skönt att släppa arbete och annat shit i ett par veckor.

Men innan man får koppla av ska det hinnas med en massa annat.
Nu efter jobbet ska jag ner på stan och lämna in Sandras mob på service för att sedan knalla hem, tvätta och laga mat.

Sandra? - Hon är och hälsar på en kompis i Ludvika i eftermiddag/kväll. Hon behövde få några mils bilkörande i kroppen innan den riktiga resan =)

Nä, ska man våga lämna skutan nu?
Jag känner mig modig, jag gör så!.

Ciao!


Dagar kvar tills semester

Arbetsdag: 2,5 (då denna arbetsdag är slut och det är halvdag fre den 10:e)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0