Imorgon: ITALY!!

Ännu en arbetsdag är snart till ända. vilket betyder att jag är ännu närmare italy. Imorgon vid lunch tid är det dags. Då är resan på gång. Känns lite overkligt nära nu, har längtat så jäkla länge efter denna semester och imorogn är den här=)

Dagens nedräkning är knappt nödvändig då jag max kommer att arbeta till kl 12, max.

Ska nog mest kolla av mailen en sista gång. eventullt kolla igenom några fakturor, vilket ifs suger, sedan är det bara att koda av telefonen, koppla av mailboxen och smitta hem. Lovley.

Kvällen kommer bli rätt lung hemma då vi var duktiga och nästan fixade allt igår. Hampus kommer över och skall få nycklarna till lägenheten då han ska bo hos oss när vi är borta. Sedan kommer ev. Sandras far över på middag, en middag vi lovadde honom redan i söndags men råkade glömma bort.

Jag tror jag stänger ner och går hem nu. Det är faktiskt nästan bara jag på hela bygget kvar, och så kan det ju givetvis inte vara..

Ska försöka hinna med att skriva någonting innan vi drar imorgon, om det inte sker så önskar jag er alla en trelig sommar för nu tar jag semester och kommer inte att skriva någonting på minst 2 veckor.. CIAO!! 


Dagar kvar tills semester
Arbetsdag: 0,5 (Knappt så morgondsgen räknas, men ok=) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0