Ikväll tar vi hem en stryk och mattant

Då börjar denna arbetsdag lida emot sitt slut och då tycker jag att det börjar bli dags för dagens nedräkning.
Imorgon är det sista hela arbetsdagen då fredagen väl mest får anses vara några timmars väntan innan semestern kan börja. Hur bruduktiv man kommer att vara då går nog att diskuteras.

Skall snart stänga ner och bege mig hemåt.
Sandra har lurat med sig sin mamma hem till oss som skall sköta strykningen och matlagningen denna kväll. =)
Jag och Sandra ska hem en snabbis till Andreas och Johanna och planera det sista inför resan. Så när vi kommer hem står maten på bordet. Sweet!
Sedan står städning och lite små packning på schemat.

Måste kolla vilka t-shirts man igentligen kan ha. jag har ju börjat anlägga en lite ponduskagge.

Imorgon skall de sista sakerna handlas och fixas. Måste bl.a köpa med mig snus så att jag kan hålla humöret uppe.
Beroende på t-shirts testen kanske några nya måste införskaffas. =)

Nee.. nu får det vara nog.. Ciao!!


Dagar kvar tills semester
Arbetsdag: 1,5 (då denna arbetsdag är slut och det är halvdag fre den 10:e)

Kommentarer
Postat av: sandy

Javisst, men de får införskaffas i ITALIEN =)=)

tjohoooo vi åker imorgon!!!

2009-07-09 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0