Europas största vattenland

Igår skrev jag att vi skulle besöka Europas största vattenland när vi var i italien, detta stämmer men däremot så så var det fel ställe jag nämnde. Europas största vattenland heter CanevaWorld.

Då vi inte kan se youtube klipp på jobbet så har jag ingen aning om kvaliten på klippet, men hoppas att detta ska ge en bra bild på hur det ser ut på Canevaworld. Jag ska försöka kolla på klippet hemma på lunchen och ser jag att det är kasst kommer det upp ett nytt klipp senare under dagen.

 


Dagar kvar tills semester
Arbetsdag: 6,5 (med idag och halvdag fre den 10:e)
Helg: 2
Tot: 8,5

Kommentarer
Postat av: sandy

quanto potere noi trovare perizomasedere?

2009-07-03 @ 11:02:12
Postat av: azpn

Den finner du bland annat i början av denna video. Om du syftar på var den befinner sig i det verkliga livet så måste jag tyvärr göra dig besviken och säga att jag faktiskt inte vet.

2009-07-06 @ 09:31:57
URL: http://azpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0