Semestern, Italien, Frieri, jobb

Back to work, back to reality!

Då var tre veckors semester över, det är sjukt hur snabbt tre veckor kan gå. Men det är väl som de säger. Det går fort när man har roligt.

Semsestern började i ett rasande tempo, Jag han knappt komma hem från jobbet innan vi, (Jag , Sandra, Andreas och Johanna,) satti bilen på väg ner till Italien. Vid lunchtid på lördagen var vi framme vid vårat hotell vid Garda sjön. Garda var fantastiskt vackert och jag kan verkligen rekomendera en resa dit. Vi stannade fem nätter i Garda innan vi reste vidare söderut. Vi valde tillslut Rimini vid Italienska östkusten där det bjöds på en gigantisk strand och fortsatt strålande väder. (Vi hade runt 35grader hela resan.) Ska ni resa till Rimini rekomenderar jag en tjock festplånbok. Inte helt gratis att gå ut där precis.

Förutom Garda och Rimini var vi förbi Venedig en sväng. En riktigt häftig stad. I Venedig lyckades jag med visst darr på rösten och nerverna utanför, toucha marken med ena knäet och fria till min älskade Sandra. Hon sa Ja! (12/7-09)

Så nu sitter man här och skriver i bloggen tre veckor senare med en ring på fingret.
Så man kan lungt säga att jag har haft en riktigt bra semester. Jag ska försöka lägga ut lite bilder från den lite senare.

Nu tänkte jag springa hem o käka så att jag orkar med eftermiddagens arbetspass.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandy

vi får fixa upp en bild på våran bro sen... <3

2009-08-04 @ 14:03:46
Postat av: Sis



Jag började grina när jag hörde att ni förlovat er, jag började grina ännu mer när jag fick se kortet ni skickat till mamma. Och jag börjar grina ännu mer när jag läser att du gick ner på knä med nerver och darrig röst. Du är fantastisk min älskade broder. Jag önskar er all lycka och ett fantastiskt liv ihop. Åh, nu börjar jag grina igen! Hah. Jag älskar dig <3

2009-08-05 @ 12:19:53
URL: http://easplund.blogspot.com
Postat av: Jennie

Megagrattis till er båda! Hur coolt som helst!

2009-08-14 @ 19:02:10
URL: http://jennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0