Landssorg! Onkel Kånkel avled i helgen.

Jag har alltidsagt att Onkel Kånkel är ett geni. Hans texter var briljanta och vissa musikstråk var om möjligt, lika bra. Jag har under många år varit ett fan av Onkel Kånkel, även om det idag kanske lyssnas lite mer sparsamt. Det händer dock att man får ett infall och lyssnar på några låtar eller rätt som det är sjunger lite på pedofilernas vollybolls turnering.

Det är med stor sorg jag idag läser i Aftonbladet att mannen, myten och legenden , Onkel Kånkel har gått bort.
Nu skall jag genast springa hem och lyssna på nåon av hans skivor.

Glöm inte: Håll igång i skogman!!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 08:12:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0