Fruktis

Gillar ni frukt?

Om ni gör det skulle ni älska mig. När jag var hemma på lunchen så var jag bland det fruktigaste man kan vara. Jag åt lamm och klyftpotatis framför tv.n, Grey´s Anatomy. Efter maten tog jag mig lite blåbärspaj med vaniljsås och zappade mellan Sjunde himlen och Project runway. Inte nog med att jag kollade på dessa program, jag började fan gilla dem också. Project runway kan jag ifs stå för då jag faktiskt alltid tyckt att det är bra, men att jag skulle fastna för klämkäcka familjenduktig i sjunde himlen och "det är så synd om mig, jag ser ut som en ledsen hund" tjejens program, Ja då tyckar jag nog att det har gott förlångt.

Nu måste jag göra något manligt, jag ska klia mig i skägget och surfa på en massa sportsidor. (porr om det inte var för att jag satt på jobbet).

Tänk på att frukt också är godis! / Fruktpojken

Kommentarer
Postat av: Sis.



Man kan porr-surfa fast man är på jobbet ;P ..



Ät inte för mycket frukt bara, det är farligt att vara alldeles för nyttig!

2009-08-27 @ 08:20:10
URL: http://easplund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0