fredagen

Klockan är nu nio och det är dags för fika, det bjuds på tårta. (Varje gång ett projekt eller en störra affär går i lås bjuder jobbet på tårta.) Är sjukt osugen på tårta så jag håller mig kvar på min plats och slö surfar istället. En annan käkade ju nästan frukost nyss. Iaf för för ca 1h sedan. Låg i sängen, jag är bortskämd och får frukost på sängen varje dag, och käkade min frulle framför MacGyver. Riktig klassiker. Han klarar allt den mannen, en riktigt hjälte! =)

Ikväll ska jag, Sandra, Erky och hans nys tjej Carro upp till stugan. Det blir att käka lite kräftor ta några birra, eventullt fiska lite. Blir nog allmänt lungt och trevligt. Ska bli riktigt kul.

Nu ska jag fortsätta mitt surfande innan tårtfolket kommer tillbaks och rasten är över.

Trevlig kväll på er, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0