Bil till salu?

Jag har ju givetvis helt glömt bort att lägga upp bilder ifrån semestern som jag lovade tidigare. Men jag lovar att jag skall fortsätta försöka =P

Idag är det torsdag och jag har ganska så exakt betat av 3,5 arbetsdagar, denne vecka verkar ju faktiskt gå riktigt fort =)
På lördag ska vi ut på biljakt, eller vi ska reka lite. Denna gång ska vi försöka att inte köpa första bästa. Vi får väl se hur det går. Vi funderar på lite olika bilar men just nu lutar det väl mest åt en Saab 9-3. Så är det någon som har en fin bil, inte nödvändigtvis saab, så hör gärna av dig/er.


Kommentarer
Postat av: sandy

bilspaning i helgen! tjohoooo!

2009-08-07 @ 07:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0