hjälp tack

Lite update om arbetet.. Har börjat att jobba lite med inköp och det går faktiskt rätt bra. Har ifs bara börjat skrapat lite på ytan så det finns fantastiskt mycket mer att lära.

Och allt eftersom jag lär mig och blir mer självgående så kanske jag vågar ta mig lite tid att uppdatera bloggen också :) 

Nu skall jag snart försöka plocka ihop något smaskigt till mig och Sandra. (hon kommer hem från stallet om ca en h) Och jag måste ju säga, angående fritid, att Ni inte var särskillt hjälpsamma när jag frågade er om vad jag skulle hitta på för något på min fritid. Så låt oss försöka igen; Har du något förslag på vad jag kan ägna min nyfunna fritid till?


Kommentarer
Postat av: Addo

hehe nej!

2008-09-24 @ 22:54:40
Postat av: THeZZaN

Ja veet!!

Du kan lägga pussel, eller sticka halsdukar, eller kanske lära dig japanska!

Eller om du känner för det så kan du få städa min lägenhet nån gång i veckan.. HELT GRATIS! Det du!



Så nu har du lite alternativ, just choose one!

2008-09-24 @ 23:42:49
URL: http://gullback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0