Skep o hoj

Jag och Sandra sitter och kollar på programet Färjan på kanal5. Vilket gav oss en fantastisk ide.

Vi tänkte ta och flytta in i en hytt på Cinderella ett år. Riktigt nice :) Har räknat på att det kan kosta oss ungefär 350:- om dagen med hytt och buffe för oss båda. Vilket skulle bli ca 10.000:- varje månad. Det är fan jävligt bra med tanke på att det är både boende och mat för två personer. Vi tror även att vi skulle kunna få ner det här priset i nån form av boende rabatt. Vi kanske skulle kunna komma ner på 200:- om dagen för oss båda. (6.000:-/mån). Hur bra låter inte det? Vilka är på? Vi kan starta vårat egna lilla kvarter ombord på färjan. Alla ni som är intresserade skriv något i kommentarsfältet så kontaktar jag Viking line och ordnar det praktiska.

Efter vårat år på Cinderella så tror jag att det blir ett år med SJ. Bara rulla runt på spåren och se Sverige i farten. Jag kan knappt vänta tills dessa två fantastiska år börjar.


           
            Home sweet home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0