Tor

Någon kanske undrar hur mötet gick igår. Det började iaf med att Chefen (Fredirk), Nils, Per och min riktiga chef (Sara) satt ner och pratade om mig och mitt arbete. De var borta i ca 45min och efter det satt jag och Sara neroch pratade, tydligen så hade det bra sagts en massa positiva saker om mig. Great!
Så nu har jag 2 veckor på mig att lära mig allt inom operativa inköp eftersom det är då Nils går på ett års tjänstledighet. Känns lite halv jobbigt att ha den pressen men jag tror nog att det skall ordna sig.

Nu måste jag iaf ta och springa tillbaks till jobbet, var bara hemma och käkade eftersom jag glömde matlådan i hallen. Vi höres och synes. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0