sug

Igår hade vi Helena, Yani och deras dotter Aylin på besök. Sandra skapade god mat och en jätte god efterrätt. Efter maten kollades det på Idol och vi alla var väldigt nöjda med vem som fick lämna.. Inte för att jag är direkt insatt i idol så kännde jag ändå ett visst hat när jag såg den pöjken. Vidrig var han.

Vi han dessutom med att spela lite buzz.. Jag vet inte hur det gick till men på något konstigt vänster lyckades jag komma 2a på allmänbildnings rundan. Jag vann dessutom sportdelen, det var däremot väntat. Riktig sucker för sport.

Idag har jag underhållit mig själv, Sandra har lite mer helgledighets vana och hade bokat upp sig med träning, solning och häst skötsel. Så jag har typ bara spelat NHL hela dagen, och nu blir jag när som helst injagad i sovrummet för sandra ska dricka vin med Johanna och Carro ikväll. Kul dag! Spelar ju fan ingen roll om man är ledig mitt i veckan eller helg får ju ändå bara sitta själv. (Alla grabbar är i S-holm på fotbollsmatchen, vilket jag tackade nej till eftersom jag trodde att jag skulle jobba denna helg.)

N måste jag tydligen dammsuga innan jag stängs in.

Vi hörs, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0