Slutet

Jag fick en massa grattis sms dagarna runt jag fyllde år, vilket alltid är kul. Jag såg att Jennie skrev i kommentarsfältet att man blir av med en massa rabatter i och med att man fyller 26år. Vilket är jävligt tråkigt men ack så sant. För ett av grattis sms:en löd så här:

Grattis - du fyller snart 26! Då upphör Under 26 rabatten på tjänsterna Tal Fritt Telenor (0 kr/min till andra Telenor kunder) och Windows Live Messenger. Vill du inte fortsätta ha tjänsterna logga in på Mina Sidor på telenor.se  Mvh Telenor

Tack för det jävla grattis sms:et.

Nu använder ifs inte jag Messenger men Tal Fritt Telenor är perfa då många kamrater och framför allt Sandra har Telenor. Så nu mera måste man pröjsa extra för den tjänsten, för inte fan tänker jag bli någon jävla comviq kompis användare. Nä, så nu är det slut på grattis är gott och det är väl bara att betala och se glad ut precis som med alla andra räkningar.

Dags att göra lite nytta igen. Vi synes. Ciao!

Kommentarer
Postat av: anonym

buuuu! uppdatera!

2008-11-04 @ 11:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0