Lör

Jag vetefan vad som hände med bloggen och de senaste inlägget.. Det kanske bara var hos mig som de senaste inlägget blandade sig med det innan men vem vågar chansa? Jag vart siaf sjukt irriterad på det och ville inte att ni skulle bli lika irriterade, så därför rök gårdagens inlägg.

Nu är det iaf lördag och det skall ordnas en massa grejer innan folk börjar ramla in. Så jag har väl igentligen inte alls tid med att skriva något här men jag tänkte iaf bjuda er på en bild på förra helgens inköp(bord), samt gårdagens inköp(stolar).

                

                 

                 Vad tycks?

Någon
som är sugen på att köpa vårat gamla bord som visar sig på bilden nedan? Bara att signa i kommentarsfältet eller höra av sig.

                


                 Bra pris kompis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0