VU

Denna dag har varit jäklit slapp samtidigt som den var sjukt jobbig. Har nämligen suttit på VU-möte hela dagen, från kl 8 till kl 16.30. Jag skulle gissa att jag gäspade ca 50ggr under dagen, om inte mer. På förmidagen såg man bara fram emot att kl skulle bli 12 och vi skulle få gå och käka lunch på Aros Congres Center. Dock så visade det sig att bossarnas boss hade väldigt mycket att prata om så det vart 20min senare. Inte uppskattat. Vi kom till slut till ACC och när personalen kommer in med maten så vissar det sig vara ännu ett bakslag, för mig iaf, det bjöds nämligen på gös, kokt potatis med hollonbajsesås=(    Vidrigt var det!

Plågade iaf i mig det mesta för att sedan återgå till sm i att hålla sig ifrån gäspandet. Nu är det så att jobbet har after work och jag har inte riktigt koll på om jag skall gå eller inte. Det känns som om det vore ett smart drag för att lära känna folket utanför jobbet, men samtidigt har jag ingen koll på vilka som ska dit. Jag kanske borde undersöka det nu för annars knallar jag fan hem. Pallar inget mer jobb idag.

Hare gott, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0