upd.

Hola

Så var det måndag igen. Får återigen börja veckan med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering av bloggen. I onsdags, när jag skrev senast, skrev jag att jag skulle ha lite uppföljning med chefen på torsdagen. Detta hade vi men det finns inte mycket att säga om den saken, gick snabbt och bra.

Efter jobbet i fredags åkte jag, Sandra och två till i bostadsrättsföreningen upp till smedjebacken för att ha ett informations möte tillsammas med 2 andra ägares pappor som har jobbat mycket för föreningen. Vi var väl upp vid halv sju tiden och satt enda fram till kl 01.30 med en timmes middagspause. För att sedan börjad lördagen kl 9 igen. Vi kom väl därifrån vid 14 tiden. Detta äventyr var väl kanske inte jätteroligt men det var väldigt nödvändigt för föreningens fortsatta existens.

På vägen hem så såg vi en ensam hund som stod längsvägen, vi stannade till och då kom hunden springades till oss. Han var jättekall men lykligtvis hade han ett halsband med ett mobilnummer på som vi ringde till. Så efter ett tag kom ägaren och våran resa hemåt kunde fortgå.

Både mötet och hund incidenten skedde "mitt i" skogen. Vilket fick mig att fundera på om männen som bodde i dessa trakter har vallkiga snoppar, De måste ju vara sjukt rynkiga, vad finns att göra där förutom att dra i draggen?

Hinner inte skriva mer.. måste tebax till jobbo.. schooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0