Solo

Imorse åkte Sandra till Stockholm på en 2dagars kurs vilket innebär att jag är solo ikväll. Detta i sin tur betyder att jag kommer att spela tv-spel och kolla på vilket tv-program jag vill. Jag kanske till och med är så crazy att jag inte går och lägger mig förrens efter kl 22. Detta är faktiskt ganska sent för att vara hemma hos oss, Sandra brukar nämligen "tvinga" in mig i sovrummet innan kl 21.

Min plan

Jobb till kl 17
Snabbis på stan, hemma kl 17.30
Spela tv-spel till 20
Kolla på fotbollsgalan till kl 22
Ev. lägga mig i sängen och kolla på Boston tea party

Under tiden skall jag dricka en massa cola och smaska på en massa onyttigt.
Men nu måste jag skynda mig lite om jag skall lyckas hålla planen=)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0