slaughter

Jag har redan missat lite i min planering, 10min för att vara exakt. Tog lite längre tid på stan än planerat. En av orsakerna var att jag tänkte köpa mig och Sandra en varsin globolwarming mugg, tyvärr var dessa slut så det får bli en annan gång. På våra jobb är det mycket viktigt att man har en egen mugg och därför var då tanken att jag skulle köpa oss en liten rolig mugg.. men men.. Så här ser muggen ut samt lite fakta:

                                     

Denna vackra och inspirerande mugg är smyckad med en karta över vårt jordklot. Fyll på valfri varm dryck och studera hur hettan får kartan att förändras av en 100 meter stigning av havsnivån. Hur oceanerna utplånar landmassorna när polarisen smälter. Hej då Skåne. Hej då Holland. Hej då Centralamerika. Betrakta din mugg och känn hur längtan över att plantera träd kommer över dig.




Det som också gjorde att jag vart lite sen var att jag stannade till på djurbuktiken och köpte en leksak till katterna, eller faktiskt två men en tänkte jag att Sandra skulle få ge, som jag vet att de gillar. Denna sak brukar efter bara en liten stund vara helt oigenkänlig. Så här ser den ut nu:

            

Ni kommer snart att få en efterbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0