Observation

Höll på och trixa lite i kalendern då jag upptäckte att det det är mindre än FEM veckor kvar av år 2008. Rätt sjukt. Tycker tiden springer iväg. Man har alltid ångest på söndagskvällarna för att det snart är arbetsvecka igen, men ändå så sitter man här en torsdagseftermiddag och helgen kommer springandes emot än. Hur går detta till?

Det känns som om morgondagen kommer att gå väldigt snabbt, jag har massor jag "måste" hinna med innan helgen. inte nog med att jag har en massa skrivbordsjobb så måste jag sitta med på ett planerings-möte för ett projekt i Zimbabwe. Det får verkligen inte ta mer än en timme för då känns det kört. Inte nog med att jag kommer stressa som en dåre imorgon så är det ju min fika vecka. Så jag måste vara på fikaplats lite tidigare ev. även längre.
För den som är intresserad så kan jag säga att jag tänker bjuda på tårta. Köpte tårtmatriell på lunchen. Ska väl mixtra ihop en ikväll.

Ska sluta skriva nu och förbereda lite inför imorgon. Schoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0