lör

nu är det kvällsning och det kan vara trevligt att dra en liten snabb sammanfattning om dagen. Den började väl igentligen redan kl 04.30, inte så jävla popis, då min kamrat Andreas ringde och snackade in sig att sova på våran soffa. Jag gick upp och öppnade porten och sa att han måste hålla käften om han skulle vara välkommen. Detta höll ungeför i 1 minut innan han började snacka högt med katterna och annat spännande. Vid sådana tillfällen är det bara att ignorera honom, låtsas sova och hoppas att han till småningom skulle trötta och somna. Vilket faktiskt också visade sig fungera, javisst det krävdes tålmod och kyla, men det gick.

Kl 08.20 ringde det på Andreas mobil och han var snabbt iväg, han skulletydligen på någon tattookonvent i norrköping.

Eftersom jag och Sandra vaknade vid detta tillfälle så valde vi att gå upp och bege oss ut på lotusjakt. (GOW2) Det vart lite spelande, typ till kl 15. :)

Sedan gick jag och Yani ner till pitchers för att kolla på fotboll och ta några öl.

Vid 18 knallade vi hemmåt och fick då smaka på en fantastisk meny Sandra skapat,den började med en massa olika godis så som goda korvar, ostar innan det övergick till cannoli och slutligen panna cotta. smaskigt.:)


Kommentarer
Postat av: Sis

2008-11-09 @ 00:45:56
Postat av: Sis



Tjenis Broder! - Såg ditt sms men min telefon är helt inkompitent och har miljontals fel. Hur blir det med pappas firande imorgon? Han ringde idag och snackade om smörgåstårta vid 4? - Jag ska försöka få liv i telefonen tills imorgon och ringer dig då. Hur kommer du ut dit?



<3

2008-11-09 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0