webcam show!

Hallå.. Jag tänkte först bara logga in för att skriva några rader för att man måste uppdatera sin blogg när man har tid. Under tiden som jag loggade in på bloggen så öppnade jag min msn för första gången på ett tag, och en person kommer då in på min vännerlista som jag inte vet vem det är.. Jag fick en vänner förfrågan igår när jag spelade via xbox live och trodde att det var någon jag hade spelat emot så jag godkände den.. Hur som helst loggar jag in på msn via dator och plötsligt kommer detta fram:

Vet att det är svårt att se men det står:

Sandy: Hey, whats up babe, U got a webcam? Finally someone adds me, I am soo fuckin horny today for some reason lol.

Jag: bye

Sandy: Listen hun,  i am just about to start my webcam show whit Jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do...lol !

Rätt sjukt eller vad säger ni? Har någon av er varit med om detta? Jag blockade personen och radera "henne" från listan. Vart lite orolig att personen skulle komma in i dator eller nått. Eller kanske ville "hon" locka till mig en super dyr sida? Har ingen anning.. men nu skall jag iaf rycka ur nätverkskabeln från dator.. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0