Fast

För tredje morgonen i rad så fick jag börja dagen med frukost på sängen. Fantastiskt lyxigt=)
Så dagarna har börjat väldigt bra den sista tiden, men imorse var den faktiskt lite bättre ändå. För efter att jag varit på jobbet i ca en timme kommer chefen fram och frågar om jag har tid en stund, givetvis säger jag och vi sätter oss i ett konf.rum och pratar lite. Han frågar hur det går och jag svarar att det går bra men att vissa saker fortfarande är väldigt svåra men att jag blir mer och mer självgående och inte behöver fråga så mycket längre. Så svarar han med att säga att de är jätte nöjda med mig och su undrar han om det är ok med mig om de förlänger min tid med 3månader.(Jag arbetar som konsult, och min tid skulle gå ut sista december). Det var ju en svår fråga=) Givetvis ville jag vara kvar.

Så nu vet jag att jag skall vara här tills minst den sista mars, vilket känns jävligt skönt. Detta innebär dessutom att efter den tiden, om de är nöjda, så antingen fr jag anställningen här eller så blir jag fast på mitt konsultföretag. Känns sjukt skönt att ha de i ryggen igen. Det är ju alltid lite av en chansning när man byter jobb.

Nu skall jag nog ta och släcka ner min lilla hörna, knalla hem och sedan till Jacob för att fira hans flickvän Erica som fyllt 25år. Så trevlig fredag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0