Buu jag uppdaterar :)

Det har ju gått ett par dagar sedan jag skrev någonting här och det har faktiskt hänt lite grejer. I fredags så var Helena och Yani hemma hos oss och bjöd på mat. Lite skum känsla att ha någon annan i köket som grejar och donar, men vilken fantstisk mat Yani skapade. (Skall skriva senare vad han bjöd på.) Efter maten spelades det en del Rock Band.

På lördagen åkte vi och hjälpte Sandras syster Maria och göra iordning inför hennes 30års/hallowen fest som gick av stapeln samma kväll. Vilken vi givetvis också var med på. (Skall även här återkomma, då med bilder.)

Söndagen vart ganska lugn, vi var en sväng och firade Maria med släkten, trevligt och lungt.

Igår och idag har det dock inte varit så mycket spännande action, jobbande och segande hemma. Jag såg dock regskylt 019 idag (Bil). Tog sjukt lång tid innan jag lyckades skåda den.. Nu skall jag knalla tebax till jobbet och hoppas att jag kan skåda 020 :)

Skall försöka uppdatera här ikväll igen. Då kommer menyn som Yani bjöd på samt lite bilder från lördagens fest. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0