1/2

Halva arbetsdagen har snart gått och man kommer sakta men säkert närmare ledigheten. Ikväll kommer Maria och Sara (som ni ser på den schyssta bilden nedan:).

       

Jag och Sandra skall försöka oss på att göra en italienskmeny, börjar nog med lite tapas(visst, det är väl spanskt, men) med italiensk tappning innan det bli cannelloni och slutligen panna cotta. Ska bli väldigt skoj att testa på cannelloni. Brukar köpa det när vi handlar från Limone så jag har högt ställda krav på den:)

Jag kan tänka mig att det blir en del rockband under kvällen. Vi köpte oss en gittar till så nu kan vi alla fyra vara delaktiga i spelandet samtidigt, en på trummor, en på bas, en på gitarr och givetvis en bakom micen.

Let's rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0