Update: Tis

Nyss hemkommen från företaget (Vill inte skriva något namn) jag nämnde tidigare och jag måste erkänna att det känns riktigt lockande. Det är ett ungt företag men personen som är med och startar upp det har varit med och startat flera stora telemarketing och callcenter företag tidigare, vilket för mig känns betryggande. Lönen vi pratade om lite löst var bättre en dagens och arbetes tiderna var mån-fre 8-17, vilket också är ett plus.

Mina uppgifter skulle vara klassiska teamleader/säljcoach uppgifter som bl.a. upplärning, resultatuppföljning och coachning. Vilket skulle vara roligt att få arbeta med igen.

Men jag vet inte. Måste verkligen fundera och väga för- och nackdelar emot varandra innan jag kan fatta något beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0