Taskig smak!!

Jag surfade runt lite ( http://www.ferdiksblogg.blogspot.com/ ) när jag får syn på denna sida:

http://www.ulflundin.se/common/capitex/misc/popup.aspx?Title=Lundins&ActivePage=/pages/bilder.ascx&OBJGUID=3H5T1EI4BCQMLUP2&OBJTYPE=CMVilla&typ=alla

image1

Snälla kolla in detta, jag kan inte förstå vad människan tänkte på.. Kakel, speglar överallt och genomgående sjukt taskig smak.. Det som är mest tragiskt är att det inte tar slut här.. utan när man ser vad de har gjort med tomten blir man ju riktigt upprörd.

- Hmm, vad ska jag hitta på här? Jag tror jag asfalterar hela skiten, shit råkade visst lämna kvar husvagnen.. aja.. jag var ju knappt iväg med den iaf, den kan stå där.. men vänta.. känns det inte lite tomt på uppfarten nu? jo jag tycker nog det jag ska nog bygga en litet station där.. det blir snyggt!


Det är synd att det finns människor som kan förstöra ett hus totalt. Jag lovar er som kollar in länken att ni kommer att bli minst lika förundrade som jag blev.


Nu skall jag gå och knycka en gratis tidning på JC eller liknande som jag skall bläddra igenom medan jag smaskar i mig matlådan..


Hej så länge..
 


Kommentarer
Postat av: ems.

Thanks för förslagen, men vi ute och käka och sen kikade vi på hockeyn. Hur kul var det. Man lackar ju! Men som sagt, tack för tipsen. :) Jobbar du idag?

2008-05-15 @ 08:18:43
URL: http://easplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0