one more time

Godmorgon

Jag tänkte skriva lite om hockeyn först men så springer jag på en nyhet som är betydligt mer intressant. Det ryktas nämligen att det kommit ut en porrfilm med allas våran Britney Spears.


(Text från Aftonbladet)
- Ryktet säger att videon börjar med att hon klär av sig, säger en uppgiftslämnare i National Enquirer.

Under hela akten ska popstjärnan ha burit rosa peruk. Existerar videon riskerar den att ödelägga Britneys comebackförsök.

- Det kan bli den mest framgångsrika porrfilmen genom tiderna, säger uppgiftslämnaren.

- Större än Paris Hiltons sexvideo.

Då är väl bara frågan hur man ska känna för det här. Jag gillar Britney och hoppas att hon kan få ordning på sitt liv igen. Men jag är ju dessutom kille, dvs att jag gillar porr, skulle dessutom Britney vara med i filmen så är det ju givet att man måste se den. eller?



                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0