M?

Jag sitter i soffan och surfar runt lite på nätet medans tv.n står på. Jag vet inte varför men av någon anledning står 6:an på, där visar de just nu en sånt där "ring och vinn" program. Momento heter det visst. Brukar inte titta på såna program men jag är mycket tacksam att jag gjorde det idag. Ämnet var FORDON och man hade fått de tre första bokstäverna B I L med fyra blanka rutor. Man ska alltså gissa ordet. tex. Bildäck. (Se bild nedan)

                                                      

Den första som kommer fram är en kvinna som helt oväntat gissar på: Renault. Hur fan kan man gissa på Renault? Har hon en tv utan bild? Detta är för mig en gåta.
Det sjukaste är dock att samma kvinna lyckas komma fram igen som samtal 2. Vad händer då? Jo hon gissar på bokstaven M. Vilken jävla idiot, inte konstigt att de där porgramen tjänar rikligt med pengar.

Kommentarer
Postat av: ille

Jag har sett värre och dummare gissningar än så! :P *haha*

2008-05-17 @ 12:26:19
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0