Lördag

Då står man på jobbet igen. Har inte hänt något den första timmen men vi får hoppas att det bättre drag under dagen, det är ju trots allt löningshelg.

Igår slutade jag kl 13 och när Sandra kom hem vid 15.30 gick vi ned på stan en stund för att spendera lite pengar. Jag köpte 2 tischor och Sandra fick med sig 3 par skor och två "toppar" hem. På vägen hem plockade jag upp en kebabtallrik som jag glatt smaskade i mig medans Sandra gjorde sig i ordning. (Sandra skulle ut och käka med jobbet). Efter kebaben vart det zappande mellan kvallitets tv och tv-spelande. Lugn och skön fredag för min del. Lite mer action för Sandra som hon i skrivande stund troligen betalar tebax. =)

Ikväll tror jag att vi ska till Helena och Jani för en liten grill fest. nice.. mer grillning åt folket.

På återseende

Kommentarer
Postat av: sandy

jag och besten har legat o slaggat i soffan. har nu samlat kraft att göra en macka. de har börjat flytta in bredvid nu. det blir schlager med familjen lundkvist/ögren ikväll. love love love

2008-05-24 @ 13:30:06
Postat av: sandy

och just ja... vi hinner nog inte grilla de är i uppsala och blir lite sena... sorry hjärtat

2008-05-24 @ 13:31:47
Postat av: sandy

man kan ju nästan kalla en av topparna för blus... :)

2008-05-29 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0