Förslagen

Tackar så mycket för alla förslag jag fick. Jag skriver listan här nedan och så tänkte jag att jag på måndag kunde bocka av saker jag gjorde. Eller skriva en egen lista om vad som faktiskt hände.

Dag aktiviteter:

  • Sola 
  • Bada t ex Björnön, Framnäs eller kanske ta färjan till Elba.
  • Picknick
  • Golfa
  • Spela tennis
  • Paddla kajak
  • En tur till östra holmen (givetvis med en korg delikatesser!)
  • Beach Volley
  • Minigolf turnering
  • Stugan
  • Fiska
  • Frisbeegolf
  • Färja till Eskilstuna

Hoppas att fler förslag kommer in så kan man ju faktiskt bli inspirerad av listan under hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: sandy

hur sjuttsingen tar man färjan till e-tuna?

2008-05-30 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0