Äntligen fredag!!

När jag var på väg till jobbet fick jag ett sms av Sandra (Sambon) som löd:

Festival bricka till hockeyn ikväll plus några kalla öl? Jag ordnar.

(Festival brickan innehåller tex: Olika korvar/salami och ostar från Italien.)

Svår fråga, inte. Ska bli riktigt fint att få njuta av italienska ostar och korvar till en god kall öl. Dessutom kommer det att avnjutas framför Sverige-Kanada i en semifinal i hockey vm. Jag tror att detta kan bli en av de bästa fredagar jag har upplevt.

                                               

Det verkar dessutom som om Sandra hade tänkt spetsa till denna fantastiska bricka med ett gäng räkor. Jag vill hem NU!!


Kommentarer
Postat av: sandy

och jag vill ha hem dig nu hjärtat!

2008-05-16 @ 16:22:57
Postat av: sandy

upptäckte just en kul grej med T9 på mobilen...

prova knappa in 38223534882 med T9 påslaget!

2008-05-16 @ 17:00:36
Postat av: azpn

Vill inte förstöra för dig hjärtat men jag visste redan att det ordet fanns..

2008-05-16 @ 17:18:24
URL: http://azpn.blogg.se
Postat av: Jennie

Delikatesser is the shit! Härligt med en ny blogg, bra jobbat! Hoppas allt är bra med er två!

2008-05-16 @ 22:34:36
URL: http://jennnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0