mjaa

Kl är tio i tre på söndagmorgonen..
Jag är mer sugen på en kebabtalrik än ett sosialt samtal. jupp, jag är fortfrande onykter. Inte jätte konstigt, med tanke på klockslaget. Men jag kan inte sluta fantisera om en choritzon. Skulle det inte vara bra nice men en choritzo nu? Jag skulle lätt ta en, och det gjorde jag iförsig.. Efter krogen vandrade jag med bestämda steg egom kiosken och  sa; En shörv. ketxhub och senap på den. Och så varrt det, fint som snus sa jag och log,

 Annat löst folk valde att hoppa, dansa, göra vad de vill när dj;n spelade gamla hits från 80 och 90 talet.

Jag är fortfarande full... värre saker har väl hänt?

Godnatt gott folk, godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hoppas helgen var bra.

Sem eller jobbar du ett tag till?

Ha de gott

Ann-sofie

2008-06-30 @ 01:29:47
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0