Fre - Lör - Sön

Efter att jag slutat jobbet i fredags åkte vi hem till Andreas och Johanna för att fira nationaldagen tillsammans med dem. Det vart lite slappa i poolen innan Johanna (Husets grillmästare) ställde sig och briljerade vid grillen. Lite pinsamt kanske att Andreas inte är grillaren i familjen, det är ju trots allt en manlig grej. eller? =)
Hur som helst var det en mycket trevlig afton.

Lördagen bjöd på mer jobbande för min del medans Sandra njöt av trevligt sällskap och stekande i solen. Men jag fick till slut komma ut jag med. Sandra plockade upp mig efter jobbet och vi begav oss ut till Ängsö för att fiska. Inte en fisk fick vi. Ett hugg var allt jag fick. Det kommer dock att krävas revansch, jag skall plocka upp en lite rackare där. På kast, inte met.

Efter jobbet ikväll blir det nog bara slappande hemma framför fotbollen. Tyskland-Polen känns sjukt intressant, speciellt när chefen är Polak. Kan kanske bli några retsamma sms till honom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0