Ny dag, nya tag

Gomorgon

Så var det torsdag. En dag närmare helgen och en dag närmare semestern.=)

Ska snart öppna butiken så det blir inte så mycket skrivande just nu.

Jag vill bara tackar alla för stödet, (förra inlägget) det uppskattas.
Kommer att uppdatera er om hur det går allt eftersom. Så hjälp till att hålla tummarna. Och glöm inte att säga till om ni hittar en miljardär som är sugen på att hjälpa till med en lite donation=)

[countdown: Nedräkningen fortsätter. Med idag är det 11 dagar kvar tills min semester. 8 arbetsdagar och 3 lediga dagar]

Kommentarer
Postat av: sis

Jag tänker på er broder! Och jag ska göra mitt bäst att hitta en rik jävel som kan hjälpa till. <3

2008-06-26 @ 13:05:22
Postat av: sandy

du har mer än trettio procent ledigt altså hjärtat!love

2008-06-26 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0