Morning

gomorgon gomorgon på er..

Vaknade halv tio av att någon ringde på dörren. Det visade sig vara svärmor som på order av Sandra var tvungen att hämta träningsskor till henne. Varför skorna var så viktiga vet jag inte, hon kanske inte vill slösa på sina egna bensin pengar för att hämta skorna eller något liknande, fråga mig inte.

Nu tänkte jag iaf vandra till tvättstugan för att se om de finns någon möjlighet för att tvätta. Kul. :/

[countdown: Nedräkningen fortsätter. Med idag är det 13 dagar kvar tills min semester. 9 arbetsdagar och 4 lediga dagar]

Kommentarer
Postat av: sandy

me so sorry babe...

2008-06-24 @ 12:17:24
Postat av: sandy

snygg layout förresten! puss

2008-06-24 @ 12:20:16
Postat av: Ann-sofie

Aldrig kul att bli väckt när man sover...

Jag har 8 nätter kvar att jobba innan jag går på sem v30.

Snart där...gött!

Ha en bra dag.

Hej hej

2008-06-24 @ 15:14:50
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0