Helgen

I lördags vart det bra drag. Strax efter kl 15 börjar det ramla in lite folk hos oss på för öl innan vi vandrade ner till Harrys för att heja fram Sverige emot Spanien. Vart lite mat, öl och ett slag i ansikte när Spanien satt 2-1 i 92 minuten. Men det var snabbt glömt och vi vandrade hem till oss igen för ett par efter matchen öl och Rock Band spelande. Om ni inte har spelat Rock Band så tycker jag att ni skall prova på det, är så jävla kul. Det är som Guitar Hero fast man är ett helt band. En som spelar gitarr, en på trummor och en som sjunger. TESTA!!

På söndagen handlade vi på oss en massa färg och annat plock innan vi begav oss till stugan för att härja på fasaden. Hann med ca 1/4 innan vi gav upp och åkte hem. Så där har vi något att se fram emot i sommar=)

Idag cyklade jag till jobbet och efter halva sträckan cyklar jag ifatt en äldre herre på uppskattningsvis 70år. Han höll ett bra tempo och eftersom det började bli en fin motvind så tog jag rygg på herrn och låg och njöt av en vind fri cykel tur till jobbet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0