Första semesterdagen

Den är här, semestern :)

Den började med att jag vaknade av att bästen (en av våra katter) har fått för sig att min ena fot har förvandlats till en mus eller liknande, för den försöker han iaf ta ihjäl. Jag skriker om att han skall sluta, vilket inte skrämmer honom utan tvärtom gör honom överlycklig om att jag äntligen är vaken. Han går rakt emot mig och stångar mig ett par gånger i huvet. Jag ger upp och kollar på klockan. 8.50. FUCK.. skulle vara hos tandläkaren kl 9. stress.. som tur är tar det bara någon minut att ta sig dit och jag kliver fram till receptionen någon minut efter 9. får för första gången i mitt liv gå direkt till stolen.

Efteråt när man ska betala (615:- för 30minuter) frågar de om jag vill använda ersättningen från försäkringskassan. Tydligen får man 300:- om året därifrån och eftersom jag ska tillbaks först om ett år var detta givet. tack tack.

Nu är jag iaf hemma och det lär väl inte hända så mycket mer för min del idag. spöregnar ute, bra semester väder :(

Kommentarer
Postat av: Sandy

det är en makalös katt vi har hjärtat, kommer med inbyggd mat och sov klocka.

2008-07-07 @ 15:11:25
Postat av: sandy

blääää du suger på att uppdatera.



så hämta tvätten nu!

2008-07-09 @ 20:04:28
URL: http://azpn.blogg.se/
Postat av: Sandy

zzzz....

2008-07-10 @ 14:53:11
Postat av: Sandy

uppdatera!

2008-07-11 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0